4 клас
4 травня
Тема: Застосовую знання про речення
1. Повтори . Виконай завдання зі слайду № 9,10,11
________
3 травня
Тема: Складаю речення з однорідними членами речення.
1. Переглянь презентацію, виконай письмові завдання до слайду № 6, якщо ти не був присутнім на уроці Zoom
_______
29 квітня
Тема: Однорідні члени речення
1. Переглянь презентацію, якщо був відсутнім на уроці онлайн, виконуй письмові завдання в презентації.
2. Домашнє завдання
1 група с. 135, впр 5
2 група с. 135, впр 6
__________
26 - 27 квітня
Тема: Зв'язок слів у реченні
1. Переглянь, повтори. Якщо ви не були на уроці в Zoom, виконай письмові завдання з відео.
1 квітня
Тема: Прислівник
1. Переглянь відео. Уважно слухай матеріал. Завдання виконуй усно
2. Переглянь презентацію. Виконай завдання письмово ( для тих, хто не був на уроці _Zoom)
3. Домашнє завдання в презентації
____________
30 березня
Тема: Діагностична робота " Дієслово"
Перейди за посиланням, пройди тест.
___________
29 березня
Тема: Розбираю дієслово, як частину мови. Повторення вивченого про дієслово
1. Переглянь відео, повтори, завдання виконуй усно
2. Виконай усно с. 116, впр. 2
Виконай письмово
с. 116, впр 3
с.117, впр. 8
посилання на підручник
https://pidruchnyk.com.ua/1576-ukrmova-4-klas-ponomarova.html
________
11 лютого
Діагностична робота
Диктант
Будьте друзями природі!
1. Прослухай текст. Запиши під диктовку. Виконай завдання, підкресли в тексті займенники та однорідні члени речення
________________________
4 лютого
Тема: Спостерігаю за відмінюванням займенників 3ої особи
1 лютого
Тема: Спостерігаю за відмінюванням займенників 1 та 2ої особи
1. Переглянь відео за 28 січня. Повтори.
2. В підручнику на с. 90 виконай письмово впр. 4
3. Д/З с. 92 впр 8. Вивчити правила с. 90
28 січня
Тема: Розпізнаю займенники. Досліджую особові займенники
1. Переглянь відео. Слухай уважно. Виконуй завдання усно
2. Повтори .
3. Виконай: с.86, 88 вивчити правило. Письмово с.87 впр 9, с. 89 впр5
__________________________
26 січня
Діагностична робота
1. Приготуй окремий листочок, підпиши своє прізвище та ім'я.
2. Переглянь презентацію, виконуй завдання. Фото роботи відправ мені на Вайбер. Коли вийдемо в школу, роботу ( на листочку ) мені здати.
_______________________________________________________
25 січня
Урок розвитку зв'язного мовлення
Складання казки за початком
1. Переглянь презентацію. Виконай завдання усно. Запиши продовження казки за початком.
19 листопада
Практичні вправи
1. Повтори відмінки
2. Визнач рід іменника
3. Встанови відмінки іменників
4. Відмінювання іменників
___________________________________
17 листопада
Тема: Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку
1. Переглянь презентацію, виконай завдання усні і письмові
2. Домашнє завдання слайд 14
______________________________
16 листопада
Тема: Визначаю початкову форму іменників
1. Виконай завдання в презентації
2. Домашнє завдання на слайді № 10
_________________________________________________________________________
15 листопада
Тема: Змінюю іменники за відмінками. Повтори, виконай вправи в презентації.
Домашнє завдання на останньому слайді в презентації.
_____________________________
12 листопада
Розвиток зв'язного мовлення. Переказ тексту " Дві груші і одна" за Борисом Комаром
1. Переглянь презентацію. Виконай усно завдання.
2. Виконай завдання в зошиті на с. 17-18, якщо зошит відсутній- запиши план і переказ в робочий зошит.
___________________
10 листопада
Тема: Визначаю початкову форму іменників
1. Повтори відмінки.
2. Переглянь. Виконай.
3. Домашнє завдання с. 42 вправа 7
_______________________
9 листопада
Тема: Досліджую відмінки і відмінкові питання. Змінюю іменники за відмінками.
1. Переглянь. Повтори. Виконай завдання.
2. Виконай завдання в підручнику на с. 38 вправа 4, с. 40 вправа 5
Вивчи відмінки та питання!
____________________________
23 жовтня
Тема: Узагальнення знань з теми " Будова слова"
Грай з користю.
1. Розподіли спільнокореневі слова
2. Знайди слово з префіксом
3. Написання префіксів -пре,-при
_______________________________
1 група
22 жовтня
Діагностична робота
Хто не був на уроці ZOOM, виконати і надіслати фото
_____________________________________
20 жовтня
Урок розвитку зв'язного мовлення
( урок проходив в ZOOM)
1. Виконай завдання в зошиті на с. 13-15.
2. Приготуйся до виступу.
_____________________________
19 жовтня
Тема: Підбираю спільнокореневі слова. Розбираю слова за будовою
1. Переглянь. Повтори.
2. Виконай завдання.
_____________________________________________
3 клас
6 квітня
Тема: Будую різні види речень
1. Переглянь презентацію. Повтори всі означення і правила ! Виконай письмові завдання .
Якщо ти працював ( ла) в Zoom - повтори, а письмові завдання не виконуй.
2. Д/З с. 138 вправа 8
________________________________
29 квітня
Тема: Утворюю словосполучення
Якщо ти працював ( ла) в Zoom - повтори, вивчи правила на с. 135
а письмові завдання виконують ті, хто був відсутнім
1. с. 134 вправа 1
с. 135 вправа 4
с. 136 вправа 11
27 квітня
Тема: Встановлюю зв'язок слів у реченні
1. Переглянь презентацію. Повтори. Виконай письмові завдання.
Якщо ти працював ( ла) в Zoom - повтори, а письмові завдання не виконуй, тільки домашнє завдання.
2. Д/З с. 131 правило. с. 134 впр.6
___________________________________________________
26 квітня
Тема: Визначаю в реченні головні і другорядні члени.
Двадцять шосте квітня
Дистанційна робота
Вв Вв Вв
1. Записуй за малюнками. В кінці відео перевірка слів.
2. Переглянь відео. Виконуй усно завдання.
3. Прочитай правила на с. 131 підручника
4. Виконай письмово вправу 4 ( за вправою 3) на с. 132
Вправа 4
Зразок виконання .
Полтавщину на весь світ прославляє відоме село.
. . . ... ... ...
5. Д/З с. 132 впр. 7
_____________________________________________________________
20 квітня
Тема: Вживаю речення зі звертанням
1. Переглянь презентацію. Повтори, письмово виконай тільки завдання
( с. 130, вправа 3, 4) , коли вони будуть на відео, зупини кадр і працюй!
Якщо ти працював ( ла) в Zoom - повтори, а письмові завдання не виконуй, тільки домашнє завдання.
2. Д/З с.130 , вправа 9
____________________________________________________________
19 квітня
Тема: Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні і неокличні.
1. Переглянь презентацію. Повтори, виконай завдання письмові.
Якщо ти працював ( ла) в Zoom - повтори, а письмові завдання не виконуй, тільки домашнє завдання.
2. Д/З підручник с. 127 правило вивчити; с.129 в.9
__________________________________________________________________
8 квітня
Тема: Розрізняю частини мови.
1. Переглянь презентацію. Повтори, виконай завдання письмові.
Якщо ти працював ( ла) в Zoom - повтори, а письмові завдання не виконуй, тільки домашнє завдання.
2. Д/З в підручнику с. 126, впр.8
_______________________________________________________________
6 квітня
Тема: Розпізнаю прийменники
1. Переглянь відео. Уважно слухай, виконуй завдання усно.
2. Д/З в підручнику с. 123 вивчи правило, виконай письмово вправу 9
____________________________________________
5 квітня
Тема: Пригадую службові слова.
1. Повтори матеріал.
Якщо ти працював ( ла) в Zoom - повтори, а письмові завдання не виконуй, тільки домашнє завдання.
Д/З с. 122 впр. 4, с. 121 правило.
______________________________________
1 квітня
Урок зв'язного мовлення . Переказ тексту " Гіркий урок"
1. Переглянь , повтори урок . Прочитай текст, питання, план переказу.
2. Д/З напиши переказ за поданим планом.
_____________________________________________________________
30 березня
Тема: Дієслова - синоніми
1. Переглянь презентацію. Виконуй завдання уважно і письмово і усно. На останньому слайди перейди за посиланням - пограй!
2. Д/З в підручнику с. 119 вправа 4
_______________________________________________________________
29 березня
Тема: Дієслова антоніми і дієслова - синоніми
1. Переглянь відео. Виконай завдання письмові
2. Д/з с. 120 в підручнику , в. 5
18 лютого
Розвиток зв'язного мовлення. Письмовий переказ " Мудра кицька"
1. Переглянь відео. Відповідай на питання.
2. Запиши переказ в зошит
18 лютого
Переказ
Мудра кицька
План
1. Кухлик з молочком
2. Кицька засмутилась
3. Хитрість кицьки
________________________________________________________
16 лютого
Повторюємо вивчене про прикметник
1. Пригадай родові закінчення прикметників
2. Однина і множина прикметників
3. За допомогою прикметників опиши тваринку
________________________________________________
22 січня
Тема: Змінюю іменники за числами
Переглянь презентацію, виконай запропоновані завдання
Д/з с. 86 правило вивчити, вправа № 9
_____________________________________________________________
19 січня
Тема: Визначаю рід іменників
Переглянь презентацію, виконай запропоновані завдання в зошити с. 86 в 2, с. 87 в. 5
Д / з с. 86 правило, с. 87 в. 8
___________________________________________
18 січня
Тема: Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників
Переглянь презентацію, виконай запропоновані завдання
Д/з с. 85, вправа 10
15 січня
Тема: Записую власні та загальні назви
( Повторення. Основний матеріал викладається в Zoom)
12 січня
Тема: Розпізнаю власні і загальні назви
( Повторення. Основний матеріал викладається в Zoom)
Д/з Підручник с. 80 правило вивчити, вправа 4,6
_____________________________________________________________________
11 січня
Тема: Розпізнаю іменники - назви істот і неістот
( Повторення. Основний матеріал викладається в Zoom)
Д\з с. 78 правило вивчити , вправа 3,7
7 грудня
Тема: Розрізняю префікси і службові слова
7 грудня
Дистанційна робота
Каліграфічна хвилинка В в ( пропиши рядок, а потім запиши 6 слів на цю букву)
виконай вправу 1 с. 54, проведи дослідження
Пригадай!
Ознайомся та вивчи правило на с. 55
4 грудня
Повторюємо на писання Е та И в коренях слова
Робота над деформованим текстом
3 грудня
ТЕМА: УТВОРЮЮ СЛОВА ЗА ДОПОМОГОЮ ПРЕФІКСІВ
1. Повтори будову слова за презентацією.
2. Виконай завдання усно і письмово ( читай уважно ЗАВДАННЯ!)
В зошиті пишемо
3 грудня
Дистанційна робота
(Прописуємо букву) Л л
Вправа
3. Виконані , письмові завдання чекаю у вигляді фото на Вайбер 3.12 до 18.00
________________________________________
Повторюємо текст
Повторюємо частини мови
Чи добре ти знаєш казки?
Немає коментарів:
Дописати коментар