Математика

4 клас

5 травня

Тема: Розв'язуємо задачі на знаходження дробу від числа

1. Переглянь. Повтори.



2. Домашнє завдання с. 104 № 7 (2)


________

4 травня

Тема: Знаходжу дріб від числа

1. Переглянь. Повтори. Якщо ти був відсутнім на уроці Zoom, виконай письмові завдання в презентації.








________


3 травня

Тема: Розв'язуємо задачі

1. Виконай завдання


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6157746



________

2 травня

1. Переглянь презентацію. Виконай письмові завдання, якщо ти не був в Zoom

2. Домашнє завдання с. 98 № 5, с. 99 № 5 ( одне рівняння на вибір)


________

29 квітня

Тема: Узагальнюю знання про частини цілого. Вивчаємо дроби.

1. Переглянь відео. Повтори.


2. Виконай завдання в підручнику, якщо ти був відсутнім на уроці Zoom, с. 91 № 2,3- усно. Письмово с. 91 № 4

3. Домашнє завдання с.91 № 5



______________

27 квітня

Тема: Площинні та плоскі геометричні фігури. Дізнаємося про одиниці вимірювання площі 

1. Переглянь відео.



2. Домашнє завдання

с. 88 № 5,7



______

26 квітня

Тема: Площа фігури. Одиниці вимірювання.

1. Переглянь. Повтори. Виконуй завдання усно.







20 квітня

Діагностична робота

 Уважно прочитай завдання. Починай з легшого.

1. Заповни таблицю.      

Продуктивність праці (шт.)

 Час роботи (год)

Загальний виробіток (шт.)

27

6

34

272

5

150

2. Запиши іменовані числа в порядку зростання.

 35хв 12с, 1год 55хв, 60хв, 1доба  

3. Виконай арифметичні дії з іменованими числами.      

2 км 83 м · 9              3 ц 15 кг · 4

8 т 44 кг : 2кг            60 грн 42 к. : 6

4. Знайди значення виразів, використовуючи письмовий прийом.

3214 · 42              

555519 : 23           

5. Виконай ділення з остачею, використовуючи письмовий прийом і зроби перевірку.

643836 : 15                   

6. Розв’яжи задачу.

Із двох міст, відстань між якими становить 112км, одночасно вирушили назустріч один одному два вершники й зустрілися за 4 год. Швидкість руху одного з вершників – 16 км/год. Знайди швидкість руху іншого вершника.








4 квітня

Тема: Ознайомлюємось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках. Знаходження швидкості.

1. Переглянь відео з періоду часу 9.30


2. На с. 57 вивчити алгоритм розв'язання даного типу задач

3. Письмово виконати завдання на с. 57 № 3, 4.


_________


1 квітня

Тема: Ознайомлюємось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках. Знаходження відстані.

1. Переглянь. Повтори. Слухай уважно!





2. Виконай завдання в підручнику:

усно с. 55 алгоритм розв'язання задач

с.55 № 4

3. Домашнє завдання

с. 55 № 3🏡


__________


31 березня

Тема: Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове

1. Попрацюй усно. Завдання на логіку



2. Працюємо в підручнику

с. 52 № 2, 3 ( 1,2 вираз), 5 (1,2 стовпчик)


_____________


30 березня

Тема: Досліджуємо одночасний рух двох тіл у різних напрямках

1. Переглянь. Пригадай.



2. Виконай письмово завдання на с. 51 № 1 (1,2)

усно повтори алгоритм розв'язання задач с. 51 № 2


https://pidruchnyk.com.ua/615-matematika-skvorcova-4-klas-2015-1ch.html


______________

29 березня

Тема: Ділимо числа, які закінчуються нулями

1. Переглянь відео, повтори, виконую усно завдання на відео


2. Виконай письмово

с. 50 № 3 ( 1 і 2 стовпчик)

3. Виконай усно с. 50 № 1, 4,6

В кого немає підручника, скористайтеся посиланням ( дивись 2 частина)

https://pidruchnyk.com.ua/615-matematika-skvorcova-4-klas-2015-1ch.html





_____________


11 лютого

Повторення

1. Якщо ви були відсутні на Zoom - уроці.  Виконай письмово завдання в підручнику на с. 26 № 5, с. 21 № 5 ( 3й стовпчик)





__________________________________________________

4 лютого

Тема: Досліджуємо задачі на знаходження невідомого за двома різницями

1. Переглянь відео з попереднього уроку ( 3 лютого)

2. Якщо ви були відсутні на Zoom - уроці.  Виконай письмово завдання в підручнику на с. 26 № 2 

3. Д/З с. 26 № 4 🏡





3 лютого

Тема: Задачі на знаходження невідомого за двома різницями

1. Переглянь відео алгоритму розв'язання задач. Повтори. Виконуй усно.


2. Якщо ви були відсутні на Zoom - уроці.  Виконай письмово завдання в підручнику на с. 23 № 2 ( 2), с. 24 № 3

3. Д/З с. 24 № 4 ( перший вираз)







1 лютого

Тема: Розв'язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями

1. Якщо ви були відсутні на Zoom - уроці.  Виконай письмово завдання в підручнику на с. 20 № 3, 7🏡 ( вираз на вибір), с. 19 № 1 ( задачі усно),  № 2 (2) письмово.




31 січня

Тема: Узагальнюємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; задачі на пропорційне ділення.

1. Якщо ви були відсутні на Zoom - уроці.  Виконай письмово завдання в підручнику на с. 18 № 2, 3🏡, рівняння № 4 ( друге)




28 січня

Тема: Розв'язуємо задачі на пропорційне ділення.

1. Якщо ви були відсутні на Zoom - уроці.  Виконай письмово завдання в підручнику на с. 16 № 1 (1)

с. 17 № 4 🏡, № 5 ( 1 стовпчик)






___________________________

27 січня

Тема: Досліджую задачі на пропорційне ділення

1. Переглянь відео. Повтори.


2. Виконай ( хто не був на Zoom - уроці) , підручник с. 14 задачі № 1 ( 1,2,3) 

Задача № 1(1) з короткою умовою, задачі № 1 ( 2,3) тільки розв'язання


________________

26 січня

Тема: Множимо кругле число на одноцифрове.

1. Якщо ви не були присутні на уроці в ZOOM

 Виконай завдання в підручнику на с. 13 № 5 ( 1 стовпчик)

№ 6 ( 1 рівняння)

2. Домашнє завдання для всіх

с. 13 № 8 🏠


______________________


25 січня

Тема: Множимо кругле число на одноцифрове

1. Переглянь відео. Послухай пояснення. Виконуй завдання усно

2. Виконай завдання в підручнику на с. 12  № 3 💒















20 січня

Тема: Розв'язування задач на знаходження однакової величини за двома сумами

1. Переглянь. Повтори. Завдання виконуй усно


2. Виконай письмово задачі на с. 7 № 2,3















19 листопада

Тема: Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу чисел.

1. Виконай завдання на с. 87 № 6

с. 88 №  9, 10

2. Домашнє завдання с. 88 № 7🏠



____________________________

18 листопада

Тема: Порівнюємо багатоцифрові числа

Виконай завдання на с. 85 № 2, 5. 

с.86 № 7 ( 2 стовпчик), № 8 ( 2 стовпчик)




_______

17 листопада

Тема: Розв'язуємо задачі

1. Виконай завдання на с. 84№ 2, 3 ( 1 і 2 стовпчик), 4

2. Домашнє завдання с. 84 № 5 ( 1 і 2 нерівність)



_______________________________

16 листопада

Тема: Утворюємо багатоцифрові числа різними способами

1. Переглянь відео, повтори . Виконуй завдання усно.


2. Якщо ви не були на ZOOM - уроці, виконай с. 82 № 1, 4, 5,6 - усно. 

С. 83 № 9, 10, 11 - письмово

3. Д/З c. 83 № 12 (одна  нерівність на ваш вибір)


_______________________________________________

15 листопада

Тема: Читаємо і записуємо багатоцифрові числа

Виконай завдання в підручнику на с. 79 № 3🏠, № 2 (2) письмово

с. 80 № 2,3 усно; с. 81 № 5 (1)


_______________________________

12 листопада

Потренуйся. Повтори

1. Повторюємо клас тисяч та одиниць

2. Множення і ділення круглих чисел

3. Множення і ділення багатоцифрових чисел

4. Ділення з остачею



_____________________________________

11 листопада

Тема: Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел. Лічимо тисячами. Лічимо в межах багатоцифрових чисел.

1. Виконай завдання в презентації

2. Д/З с. 78 № 7



___________________________________


10 листопада

Тема: Діагностична робота

                                                         10 листопада

Діагностична робота

1.Задача. Напиши коротку умову. Розв’яжи задачу.

 У трьох однакових мішках 180 кг борошна. Скільки таких мішків потрібно, щоб розфасувати 360 кг борошна?

2.Вирази. Виконай письмово ( в стовпчик)

 542 + 264        790 – 365         243 · 4        207 : 3         780 – (557 + 62)  

3.Завдання     

1 км – 300 м                  1 т : 5  

4. Рівняння ( вибери самостійно)      

420 : х = 60        р+327=986-248

5.Задача

 Накресли відрізок СD = 65 мм. Познач на ньому точку М так, щоб довжина відрізка СМ дорівнювала 1 довжини відрізка СD.

                                             5                                            

6. Вирази. Ділення з остачею

56: 9         95: 7        34: 3        70: 12      85: 9


Після виконання надішли мені фото.


______________________________________________________________________

9 листопада

Тема: Розв'язуємо задачі з буквеними даними. Ділення з остачею.

1. Переглянь презентацію. Повтори . Виконай письмові завдання .

2. Виконай завдання на с. 70 № 3(2), с. 71 № 2


____________________________

23 жовтня

Тема: Письмове множення та ділення

1. Розв'яжи вирази

2. З'єднай

3. Усні обчислення




22 жовтня

Тема: Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число

1. Повтори. Уважно слухай пояснення


2. Виконай завдання в підручнику на с. 64 № 4 ( 1 і 2 ст.), с. 65 № 5




________________________________________


21 жовтня

Тема: Ознайомлюємось із письмовим діленням на двоцифрове число

1. Переглянь відео, повтори


2. Виконай завдання

с. 62 № 4



______________________

20 жовтня

Тема: Задачі на подвійне зведення до одиниці ускладнені

( основний урок проходить в ZOOM)

1. Переглянь відео



2. Виконай завдання

с. 61 № 2 ( 1), 3


_______________________________



19 жовтня

Тема : Задачі на подвійне зведення до одиниці

(Основний урок проходить в ZOOM)

1. Переглянь відео, пригадай



2. Виконай завдання

підручник с. 59 № 3, с. 60№ 7













_________________________________

3 клас

6 квітня

Тема: Розв'язуємо задачі на спільну роботу.

Переглянь відео за 5 травня, повтори алгоритм розв'язання задач даного типу.

Якщо ти працював ( ла) в Zoom - Д/З відсутнє,

а письмові завдання в підручнику виконують ті, хто був відсутнім на уроці

1. с. 111 задача № 2 ( лише розв'язання даної задачі)

     с. 111 задача № 3

     с. 111 № 4 ( 1 стовпчик)


____________________________________________________



5 травня

 Тема: Знайомимось із задачами на спільну роботу

1. Переглянь відео, виконуй запропоновані завдання усно.


2. Прочитай в підручнику на с. 110 пам'ятку розв'язування задач на спільну роботу.

3. Виконай письмово завдання на с. 110 № 3 ( задача), № 4 ( 1 і 2 стовпчик)



___________________________________________________________________________________

30 квітня

Тема: Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число

1. Переглянь відео, повтори всі способи ділення на двоцифрове число, виконуй запропоновані завдання усно.

Якщо ти працював ( ла) в Zoom - Д/З відсутнє,

а письмові завдання в підручнику виконують ті, хто був відсутнім на уроці

2. Виконай письмові завдання.

с. 107 № 2 ( 1 і 2 ст.)

№ 3 ( 1 і 2 ст)

№ 4 ( 1 і 2 ст)

с. 108 № 6 ( 1 і 2 ст)

_________________________________________________________________________

29 квітня

Тема: Виконуємо ділення на кругле число

Якщо ти працював ( ла) в Zoom - Д/З відсутнє,

а письмові завдання виконують ті, хто був відсутнім на уроці

1. с. 106 № 1 усно

     с. 106 № 2 письмово

      с. 106 № 3 письмово




28 квітня

Тема: Ділення на кругле число

1. Переглянь презентацію. Повтори. Якщо ви не працювали на уроці в Zoom, виконайте письмові завдання в презентації.


2. Д/З с. 105 № 3 ( 1 і 2 стовпчик)


_________________________________________________________________


27 квітня

Тема: Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

Якщо ви не працювали на уроці в Zoom, виконайте завдання

1. с. 104 № 2

2. с. 104 № 3, 4 ( 1 і 2 стовпчики)

3. Д/З  с. 104 № 5 ( 1 і2 стовпчик)

__________________________________________________________________


26 квітня

Тема: ( Повторення) Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами

1. Переглянь відео. Повтори матеріал. Виконуй завдання усно.



 2. Виконай письмово в зошиті 

26 квітня

Дистанційна робота

с. 102 Вирази 2 ( 1 стовпчик)

560: 8 = 56д. : 8 =

720: 9 = 72д. : 9 =

с. 102 Вирази 3 ( 1 і2 стовпчик)

96 : 4 =                         108 : 3 =

          435 : 5 =                         276 : 6  =      

Задача 6 ( 2)

6 год. - 3 швачки - 72 рушники

    1 год. - 1 швачка - ? рушників     


__________________________________________________ 

23 квітня

Тема: Досліджую задачі на подвійне зведення до одиниці

1. Переглянь відео, пригадай урок в Zoom, повтори. 

 Для тих, хто не був на Zoom уроці, пропоную виконати письмові завдання в презентації ( або с. 101 № 3 ( 1 і 2 задачі), № 4)

2. Д/З с. 102 № 3 ( 1і2 стовпчик)

________________________________________________________________________


21 квітня

Тема: Розв'язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

 Якщо ви не працювали на уроці в Zoom .

1. Виконайте письмово завдання на с. 99 № 2, 3

2. Д/З відсутнє


_________________________________________________________


 20 квітня

Тема: Знайомство з задачами на подвійне зведення до одиниці.

1. Переглянь відео, пригадай урок в Zoom, повтори. 

 Для тих, хто не був на Zoom уроці, пропоную виконати письмові завдання в презентації. Виконуй  лише ті завдання, які з підписом " Письмово, запиши, накресли"

2. Д/З с. 98 повторити алгоритм розв'язання задач.

____________________________________________________

19 квітня

Тема: Розв'язуємо задачі

1. Переглянь відео, пригадай урок в Zoom, повтори. 

 Для тих, хто не був на Zoom уроці, пропоную виконати письмові завдання в підручнику на с. 95 № 10 ( 3 рівняння), с. 96 № 2, 3 ( усно прокоментувати розв'язання виразів)




____________________________________________________________________________

9 квітня

Тема: Ділимо трицифрове число на одноцифрове.

1. Переглянь презентацію, пригадай урок в Zoom, повтори. 

 Для тих, хто не був на Zoom уроці, пропоную виконати письмові завдання запропоновані в презентації.


2. Д/З відсутнє


______________________________________________________

8 квітня

Тема: Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове

1. Переглянь відео, пригадай урок в Zoom, повтори. Виконай письмово, за прикладом у відео,  завдання  в підручнику на с. 92 № 5 ( 1 і 2 стовпчик)


2.  Виконай задачу на с. 93 № 7

3. Д/З с. 93 № 6 ( 1,2 стовпчик)


_________________________________________________________



7 квітня

Тема: Вивчаємо правило ділення суми на число

1. Переглянь відео, пригадай урок в Zoom, повтори. ( Якщо відео відсутнє, перейди за посиланням)

(https://www.youtube.com/watch?v=WPMC_hPEt4s&ab_channel=MONUKRAINE)




2. Якщо ти не був на Zoom уроці - виконай письмово завдання в підручнику с. 91 № 8 ( 1- 3 стовпчик)

4. Д/З Виконай письмово завдання в підручнику с. 91 № 7 ( 1, 2 стовпчик)

с. 90 вивчи правило.
 

------------------------------------------------------------------------------------------


 6 квітня

Тема: Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове

1. Переглянь відео - пояснення множення трицифрового числа на одноцифрове.

Після перегляду виконай завдання в підручнику с. 88  № 3 ( усно) 

с. 88 № 5 ( 1і2стовпчик) розв'яжи розклавши трицифровф числа на розрядні доданки ( як показано у відео)

  Якщо ти працював ( ла) в Zoom - повтори, а письмові завдання не виконуй, тільки домашнє завдання.                               




2. Д/З с. 89 № 9


___________________________________________________

5 квітня

Тема:  Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове

1. Переглянь відео - пояснення множення двоцифрового числа на одноцифрове.

Виконай, в зошиті , завдання № 5 ( 1 і 2 стовпчик) с. 86,      № 8  с. 87

  Якщо ти працював ( ла) в Zoom - повтори, а письмові завдання не виконуй, тільки домашнє завдання.                               


2. Д/З с. 87 № 7 ( 1 і 2 стовпчик)

__________________________________




2 квітня

Тема: Вивчаємо правило множення суми на число

1. Переглянь презентацію. Повтори. Виконуй завдання письмові і усні ( читай уважно) 

Якщо ти працював ( ла) в Zoom - повтори, а письмові завдання не виконуй, тільки домашнє завдання.


2. Д/З с. 84 правило! № 4 ( 1стовпчик), с. 85 № 8

_______________________________________________

1 квітня

Тема: Досліджую ділення з остачею

1. Переглянь презентацію. Повтори. Виконуй завдання письмові і усні ( читай уважно) 

Якщо ти працював ( ла) в Zoom - повтори, а письмові завдання не виконуй, тільки домашнє завдання.

2. Д/З в підручнику с. 83 № 5 

( хто був на уроці онлайн , повторити на с. 83 правило ділення меншого числа на більше.)

__________________________________________________________


31 березня

Тема: Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею

1. Переглянь презентацію. Повтори. Виконуй завдання письмові і усні ( читай уважно) 

Якщо ти працював ( ла) в Zoom - повтори, пограй, а письмові завдання не виконуй, тільки домашнє завдання.



2. Д/З с. 80 №5


______________________________________________________


30 березня

Тема: Перевіряємо ділення з остачею

1. Переглянь відео. Виконуй завдання за вчителем .



2. Повтори в підручнику на с. 78-79 № 5 ( усно) алгоритм перевірки ділення з остачею.

3. Д/З с. 79 № 6 

-------------------------------------------_______________________________________




 29 березня

Тема: Ділення з остачею

1. Переглянь відео

2. Виконай письмово завдання 

3. Д/з підручник с. 77 № 7


________________________________________________________


16 березня

Повторення 

Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел

Повторіть одиниці вимірювання

Розв'яжи вирази

Розв'яжіть задачі 


Повторюємо дроби






19 лютого

Узагальнення та закріплення вивченого матеріалу. 


Читай уважно пояснення в розв'язанні задач!

Повтори назви компонентів арифметичних дій

Розв'яжи рівняння



 18 лютого

Тема: Додаємо і віднімаємо круглі числа

1. Переглянь презентацію. Повтори вивчений матеріал.






2. Працюй з підручником. Письмово с. 49 № 1, № 3 ( усно повтори спосіб додавання і віднімання круглих чисел) с. 50№ 6 ( 3, 4 рівняння) 



17 лютого

Тема: Задачі на знаходження четвертого пропорційного

1. Переглянь презентацію. Усно виконуй завдання за схемою.

2. Виконай письмово

с. 48 № 2 ( 1,2 стовпчик)

с. 47 № 1 ( 1) запиши задачу в зошит.


____________________________________________________

16 лютого

Тема: Додаємо і віднімаємо круглі числа

1. Попрацюй над задачами


2. Додавання і віднімання в межах 1000


3. Множення і ділення круглих чисел






22 січня

 Тема: Читаємо і записуємо трицифрові числа

Переглянь презентацію, повтори матеріал, виконуй завдання за вказівками




Д/ з с. 18 № 5

________________________________________________


21 січня

Тема: Вивчаємо трицифрові числа. Одержуємо тисячу

Переглянь презентацію, повтори матеріал, виконуй завдання за вказівками


Д/з с. 17 № 6 письмово.

______________________________________

20 січня

Перевіряю свої досягнення

 

20 січня

Дистанційна робота

Каліграфічна хвилинка    8 8 8 8 8

 1.    Завдання 1 – виконай письмово, запиши дроби за малюнками малюнках)

     

2.   Нерівності  (Розв’яжи, постав знаки   <  >  =)

           

60:10+3*6      7*5-28:7       

6*( 13 -9) +62     30-49 : 7 + 18

3.   Задача № 3 с. 14 , (запиши відповідь)



Д/ з  с. 14 № 5


______________________________________________________


19 січня

Тема: Розв'язуємо задачі

Виконай завдання 

 Рівняння № 2

4*а+36=6*10                        72-54:с=7*3+45                   42:7*4:8+у=6*8:1

4*а+36=60                             72-54:с= 66

4*а=60-36                               54:с=72-66

4*а=24                                     

а =24:4                                     

а = 6                                            

4*6+36=6*10           

60=60

Відповідь: а=6

 Задача № 1

Запиши коротку умову

Виконай розв'язання за планом та схемою


 Перевір розв'язання 

1) 30:5=6 ( маш)  -1/5 частина

        2) 6:2= 3 ( маш) - на кожній полиці

Вираз: 30:5:2=3( маш)

Відповідь: по 3 моделі.

Д/з  с. 13 № 2

_______________________________________________________

18 січня 

Тема: Досліджую задачі


Д/з Виконай завдання № 3

На с. 12 виконай задачу № 4, №  7

____________________________________________________________________

15 січня

Тема: Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків

( Повторення. Основний матеріал викладається в Zoom)



Д/з с. 7 № 4, 5


___________________________________________________________________

14 січня

Тема: Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків

( Повторення. Основний матеріал викладається в Zoom)


Д/з с. 5 № 3, 4 письмово

__________________________________________________________________

13 січня 

( Повторення. Основний матеріал викладається в Zoom)





Д/з  с. 52-53 повторити усно визначення, с. 53 № 9, с. 58 № 2 виконати

___________________________________________________

12 січня

Одиниці вимірювання

( Повторення. Основний матеріал викладається в Zoom)




с. 124 № 2

с. 125 № 2

____________________________________________________________

11 січня

Матеріал уроку викладається в Zoom.

Завдання на закріплення: с. 122 № 3,4



 7 грудня

Тема: Розв'язую задачі

                 7 грудня

Дистанційна робота

Каліграфічна хвилинка. Спробуй намалювати літак по клітинкам

Пригадай! Розв'яжи письмово.




виконай письмово с. 97 задачу 4, 5, рівняння № 3





4 грудня 

ВПРАВИ ДЛЯ ПОВТОРЕННЯ ТЕМИ "ДРОБИ"

                    

                    

        


Ускладнимо рівень. Задачі. Тобі необхідно обрати правильний алгоритм розв'язання.


3 грудня 

  Тема:  Знаходимо ціле за величиною його частини ( повторення)

3 грудня

Дистанційна робота

 Каліграфічна хвилинка, записати відповіді таблиці множення числа 8


2. Виконуємо письмово с. 94 № 1, 2, 4 (2)

3. Фото виконаної роботи до 3.12 18.00


         Привіт, давай пограємо!






Повторимо геометричні фігури.



Чи добре знаєш назви компонентів арифметичних дій? Перевіримо!




 Чи знаєш таблицю множення? Давай перевіримо!

 








1 коментар: