Українська мова, Читання

22.05

Читання
Діагностична робота. Аудіювання

1.Приготуй листок паперу
2. Запиши

                                      Прізвище, ім'я
                                           22 травня 
                                          Аудіювання
                                                 Горіх

3. Уважно дивись відео. Слухай текст. Відповідай письмово на питання, які будуть у вигляді тексту. Коли побачиш на відео слово МОЛОДЕЦЬ! - зупини відео, переглянь свою роботу, запусти відео далі.


4. Надішли мені свою роботу до 25.05 
( якщо були помилки  - нічого страшного,  виправ  і надсилай)


____________________________________________________________

22.05

Українська мова
Тема: Повторюю вивчене. Слово. Звуки.

1. Приготуйся до уроку.
2. Повтори


3. Виконай с. 139 вправа 3 , запиши слова, накресли звукову модель слів.

_______________________________________________________________-

21.05

Читання
Тема: М. Снаговський " Про пасажирський лайнер і паперовий літачок"

  1. Прочитайте, повторіть текст с.135-136.
  2. Перекажіть прочитане

______________________________________________

20.05

Українська мова
Тема: Розвиток зв'язного мовлення. 



________________________________________________


19.05 

Читання
Тема: М. Снаговський " Про пасажирський лайнер і паперовий літачок"

  1. Прочитайте текст с.135-136.
  2. Дайте відповіді на запитання до тексту.

19.05

Українська мова
Діагностична робота. Диктант

1. Приготуйся до уроку. Зошит, ручка.
2. Під час слухання аудіодиктанту будь уважним, дотримуйся інструкцій, перевіряй написане.

3. Напиши в зошиті

                                             19 травня
                                  Діагностична робота
                                              Диктант
                                                  Ліс

4. Вмикай відео.



5. Сфотографуй роботу, відправ мені на перевірку.


____________________________________________

18.05

Читання
Тема: Створюємо казку. Л. Костенко " Вербові сережки"

1. Приготуйся до уроку
2. Переглянь відео




3. Прочитай виразно вірш на с 134
    Спробуй придумати власну казку.

18.05

Українська мова
Тема: Удосконалюю текст

1. Приготуйся до уроку ( підручник, зошит, ручку, олівець).

2. Повтори 



3. Переглянь відео. Працюй з вчителем усно. Письмово виконати вправу 10 с. 138. Перевір виконання переглянувши відео.


________________________________________________

15.05

Читання
Тема: Розігрування сценки з твору П.Глазового .

1. Підготуйся до уроку
2. Прочитай за ролями твір " Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші".

15.05

Українська мова
Тема: Виявляю слова, які прикрашають текст

1. Приготуйся до уроку

2. Переглянь відео. Виконуй завдання усно!


3. Відпочинь! 

4. Виконай письмово вправу 10 с.134,  пояснення виконання в відео

______________________________________________

14.05

Читання
Тема: Робота з дитячою книжкою

  1. Обери оповідання з улюбленої дитячої книги (на власний вибір), прочитай.
  2. Перекажіть прочитане.

13.05

Українська мова
Тема: Розпізнаю текст-розповідь і текст-опис

1. Приготуйся до уроку
2. Переглянь відео. Повтори вивчене про текст, уважно слухай та відповідай на питання. Працюй УСНО!


3. Виконай письмово вправу 6 на с.132 

_______________________________________________

12.05

Читання
Тема: Веселе слово. Чи легко складати вірші? П.Глазовий "Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші"



Щоб ротик був слухняним, ми починаємо урок читання зі скоромовки




– Сьогодні ми познайомимося з твором Павла Глазового «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Павло Глазовий – один з найпопулярніших українських гумористів. Його вірші додають людям настрою, допомагають побачити в житті більше світлого, радісного, стати добрішими.

Прослухайте вірш

12.05

Українська мова
Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Складаю текст за малюнками.

1. Приготуйся до уроку.
2. Повтори правила


3. Запиши в зошит число, та пропиши каліграфічно

4. Виконай звуковий аналіз слова



5. Склади та запиши в зошит речення за схемою

6. Усно склади розповідь 


___________________________________________

08.05

Читання
Тема: " Наші мудрі друзі - енциклопедії" 

1. Підготуйся до уроку, відкрий підручник на с. 128

2. Переглянь відео. Виконуй завдання по відео.


08.05.

Українська мова
Тема: Досліджую будову тексту

1. Підготуйся до уроку

2. Переглянь відео. 



3. Відпочинь!
4. Виконай письмово вправу 5 на с. 129 - перевір виконане завдання користуючись відео.
6. Вивчи правило на с. 129

____________________________________________

07.05

Читання
Тема: Фантазуй і створюй! Н. Кир'ян " Розмова хмарок"

1. Приготуйся до уроку
2. Переглянь відео. Виконуйте завдання, запропоновані в цьому відео.

3. Відпочинь! 
4. Прочитай вірш на с. 130, дай відповіді на питання.

_________________________________________

06.05

Українська мова
Тема: Добираю заголовок тексту


1. Приготуйся до уроку

2. Переглянь відео. Працюй усно!

3. Відпочинь!

4. Виконай письмово вправу 10 на с. 128

____________________________________________

05.05

Читання
Тема: Досліджуємо текст. "Поклоніння вогню" (з популярної енциклопедії школярів "Дивосвіт"

1.Прочитайте текст на с.129, дайте відповіді на запитання.

05.05

Українська мова
Тема: Розпізнаю текст

1. Приготуйся до уроку
2. Переглянь відео. Виконай письмово разом зі мною  вправу 4


3. Відпочинь!

4. Виконай  СПИСУВАННЯ ( Розташуй речення так, щоб вийшов текст) 


5. Фото робіт списування чекаю на вайбер.

____________________________________________

04.05

Українська мова
Діагностична робота
Тема:. Досліджую речення


Перевір свої знання

Переходь на сторінку " Тести перевірки" і проходь тестування.

Бажаю тобі успіху!!!!!

04.05

Читання
Тема: Про одне по - різному. М. Чумарна " Товар і покупець" 
( казка - загадка)

1. Переглянь відео



2. Відпочинь!
3. Прочитай казку на с. 127
4. Дай відповіді на запитання до казки.

___________________________________________

30.04

Читання
Тема: Журнал " Джміль", статті " Наша гривня", " Чому грошей не може бути скільки завгодно"

1. Приготуйся до уроку. 
2. Переглянь відео

3. Прочитай текст на с. 126, дай відповіді на питання.

4. Переглянь репортаж 


__________________________________________________________,

29.04

Українська мова
Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Складання розповіді про весну

1.Відгадай загадку:

Ой за лісом за пралісом

золота діжа сходить.

-Що це? (сонце)    


2.Гра „Утвори нове слово”

бегемот                                             редис
                                                   




                                                                                     замок

- Назвати предмети;

-Поділити слова-назви на склади;

- З перших складів утворити нове слово.

Бегемот редиска замок

- Яка береза весною?

3.В словах плутанках відшукай назви весняних квітів.

сніжпідник                                    пантюль

кифіал                                           лісокпро

циснар                                           бакульба

тима й чумаха                               стря

Запиши назви квітів.

4.- Яка буває весна?

5 Склади розповідь про весну (усно)

Буду вдячна за відео твоєї розповіді

_______________________________________________

28.04

Читання
Тема:  Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії.

1. Ознайомся з журналами поданими в підручнику.
Завдання: читати, відповідати на запитання(с. 124-125).

28.04

Українська мова
Тема: Складаю речення


1. Підготуйся до уроку. Підручник, зошит, ручка, простий олівець, лінійка.



2. Бесіда про першоцвіти. Перегляд відео.



3. Закріплення вивченого. Робота за відео




УСНА робота над впр.1, 2, 3, 6 (с. 123 - 124).


ПИСЬМОВО. Вправу 4 , 7 с. 124 Перевір виконання вправ по відео.

____________________________________________


27.04.

Читання
Тема: Погортаємо сторінки журналу " Барвінок"

1. Підготуйся до уроку
2. Відкрий підручник на с.123, прочитай виразно статтю
" Читання- класні "ліки""
3. Дай відповіді на питання.


27.04

Українська мова

Тема: Поширюю речення за запитаннями

1. Підготуйся до уроку. Підручник, зошит, ручка, простий олівець, лінійка.

2. Переглянь відео.
* Словниковий диктант виконуємо усно! 
* Письмово виконуємо с. 122 вправа 3,5. Перевір !

3. Відпочинь!

4. Якщо не встигли - доробіть

_________________________________________

24.04

Читання

Тема:  Скільки на Землі іще цікавого. Що? Де? Чому? Навіщо?
      Олександр Дерманський " Чудо із чудес"

1. Приготуйся до уроку.
2. Переглянь відео. Працюй разом зі мною.




Переглянь презентацію автора
3. Відпочинь!

4. Прочитай виразно вірш на с. 122 - 123.

___________________________________________

24.04

Українська мова

Тема: Визначаю головні слова в реченні

1. Приготуйся до уроку.

2. Переглянь відео. Виконуй завдання разом з вчителем ( с. 120 -121 , вправи 2,4,6) Перевір виконання зупинивши відео.



3. Відпочинь!

4. Повторити матеріал тобі допоможуть Суржик і Мудра Мовка з Нової Української Школи. Перейди за посиланням, переглянь 5 уроків ( по 30 секунд) Виконуй завдання усно!

https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-22/

5. Запам'ятай!!!

Підмет і присудок
1.    Про що розповідається в реченні? – Це підмет. (Хто?Що?)  _______
2.    Що робить підмет? – Це присудок .====== 
3.    Всі інші словадругорядні члени речення.  …………..

Наприклад:      Весна   чарує   нас   усіх.                                                                                                           ________________                                                                 
  








6. Вивчи правило с.120

___________________________________________________

23.04

Читання
Діагностична робота.

Тема: Надійшла весна прекрасна.

 Перевір свої знання

Переходь на сторінку " Тести перевірки" і проходь тестування.

Бажаю тобі успіху!!!!!


__________________________________________________

22.04

Українська мова
Тема: Розпізнаю окличні і неокличні речення

1. Приготуйся до уроку.

2. Переглянь відео. Виконуй вправи разом зі мною.




3. Відпочинь!

4. Виконай завдання, перевір по відео! 
с. 118  Вправа 1 –усно.
с. 119 вправа 3 – письмово 
          Вправа 7  - письмово
с. 119 вивчи правило

__________________________________________________

21.04

Читання
Тема: Мир- це життя! Т. Майданович " Що таке мир"

1.Приготуй підручник.

2. Переглянь відео. Працюй разом зі мною.



3. Прочитай виразно вірш, підручник с. 120.
    Дай відповіді на запитання до тексту.


21.04

Українська мова
Тема: Спонукальні речення

1. Приготуйся до уроку, підручник, зошит, ручка.
2. Переглянь відео. Виконуй завдання письмово разом з вчителькою. Перевір написане!

3. Відпочинь!


____________________________________________________

17.04

Українська мова
Тема: Досліджую  речення ( розповідні, питальні)

1. Приготуйся до уроку
2. Переглянь відео. Виконай по відео письмово вправу 3 с. 114, вправу 5 - усно! Перевір правильність написання.


3. Відпочинь!
4. Переглянь відео, виконуй завдання усно.

5. Відпочинь! Зроби руханку.
6. Вивчи правило с.114, 116. 
    Письмово вправа 4 с. 116

___________________________________________________________________

16.04 - 17.04

Читання
Тема: Почуття любові. В. Лучук "Тільки мама". Леся Українка "На зеленому горбочку" (с.119).

1. Переглянь відео до уроку



2. Прослухай вірш Лесі Українки: На зеленому горбочку 3. Відпочинь!

4. Виконай завдання після вірша на с.119.
5. Прочитай виразно вірш с.119
_________________________________________

15.04
Українська мова
Тема: Розпізнаю речення

1 Приготуйся до уроку
2. Переглянь відео. Виконай запропоновані завдання усно.




3. Відпочинь!

4. Пропиши літеру Оо
Завдання: підручник с.112-113 письмово: впр.  5 ( записати уривок з впр 4)

Ознайомитися з правилами!!!!

____________________________________________________________________________
14.04
Українська мова
Тема: Перевір свої знання за темою " Службові слова"

1. Пройди тестування на сторінці " Тести перевірки"
https://tatyanababkova1981.blogspot.com/p/blog-page_19.html


14.04
Читання
Тема: Гей, Великдень! Гей, весна! А. Камінчук " Українська писанка..."
  1. Що ти знаєш про великодні свята? Переглянь відео (на вибір)
  • " Загублена писанка"
  • "Мишки на Великдень" - проспівай
  • " Великодня казка"


  1. Прочитай вірш А. Камінчука "Українська писанка" на с.118.
  2. Дай відповіді на запитання після вірша
___________________________________________________
13.04

Читання
Тема: Вчимося слухати і розуміти текст. Л. Костенко " Перекинута шпаківня". В. Сухомлинський " Хлопчик і Дзвіночок конваліі"

1. Переглянь відео. 







2. Відкрий підручник с.116, прочитай виразно вірш, та оповідання с.117.
3. Дай відповіді на питання.

_____________________________________________________
13.04

Українська мова
Тема: Розпізнаю частини мови за запитаннями.

Ґаджик дізнався, що іменники, прикметники, дієслова, числівники, службові слова називаються частинами мови. Вправа 1 стор.110 (Усно), вивчити правило.

Переглянь казку про частини мови





2. Попрацюй з підручником : вправа2 ,7,9 (усно)
3. Вправи 3,12 виконати в зошиті письмово; 

Відпочинь!!! Розминка « Вправи для очей»


_____________________________________________________
09.04 - 10.04
Читання

Тема: Образи весни в поезії.. І. Франко "Надійшла весна прекрасна"

1. Підготуйся до уроку.
     Відкрий підручник на с. 113
     Переглянь відео. Уважно прочитай біографію І.Я. Франка
     

2. Прочитай вірш с.113, дай відповіді на питання.
3. Вивчи вірш напам'ять
4. Відпочинь слухаючи композицію Вівальді Пори року. Весна




_________________________________________________________________________
08.04,  10.04
Українська мова
Тема: Урок розвитку зв'язного мовлення. Робота над деформованим текстом. Повторення вивченого.

1. Підготуйся до уроку
    Переглянь відео до уроку








2. Відпочинь!
3. Виконай роботу в зошиті письмово



4. Переглянь мультфільм




07.04
Читання
Тема: О. Копиленко " Весна йде"

1. Переглянь біографію письменника Олександра Копиленка



2. Прочитай оповідання. Зверни увагу на виділені речення.

ВЕСНА ІДЕ 

   Ще зовсім недавно важко було сонечку пробитися промінням крізь хмари. Вони волохаті, неначе брудні, нависають над землею, а ми поглядаємо на небо, питаємо:

    — Коли ж ти, сонечко любе, розтопиш весь сніг і сріблясті ручаї полинуть у річки, в яри?

     Та ось повертаєшся з школи і мружиш очі від яскравого світла. Сонце вже бавиться. Ще не припікає як слід, а тільки лагідно доторкається до обличчя.
    Це ж березень місяць прийшов — перший місяць весни! А чи ж розвісили ви шпаківні? Десь уже мчать до нас з далеких країв заклопотані, веселі шпаки. їм треба хатину, щоб вивести своїх діток. Спочатку з'являться самці, а через кілька днів і їхні подруги — самички. Так само прилітають по черзі й жайворонки та зяблики. Теж наші перші весняні гості.
   Жайворонки поселяються на ланах, на таловинах. Зяблики в лісах, гайках, парках, садах. Незабаром ми почуємо їхні гучні, веселі, весняні пісні. А які чисті голоси в пташок! ( послухай)



  На ще вогких пагорках, на схилах, зацвіли наші перші весняні квіти — мати-й-мачуха. В неї квітки яскраво-жовті, ніби краплини вранішнього сонця. З-під торішнього листя соромливо виставить свою фіолетову квітку волохатий сон. Щоб не боятися нічного холоду, сон надів на себе цю пухнасту шубу.
  Погляньте, муха вже гріється на сонечку, ще млява, неповоротка, але вже пряде лапками, гладить ними себе по черевцю. Це вона чепуриться.

   А по-справжньому сонце почне оживляти все після 21 березня, коли день дорівнює ночі. А далі дні почнуть збільшуватись, а ночі коротшати... Йде справжня весна, щоб враз перемогти зиму.


3. Відпочинь!

4. Дай відповіді на запитання с.113 підручника

 Виділені речення - це ключові речення в тексті, за ними можна переказувати текст


07.04
Українська мова
Тема: Використовую службові слова

1. Оформлення зошита (запис дати, хвилинки каліграфії, теми)
2. Вправи 1 – 4 на с. 108 підручника присвячені книзі Лариси Ніцой «Страшне чудовисько». 
Переглянь відео за книгою Лариси Ніцой 
«Страшне чудовисько»

2. Письмово виконати вправу 2.
 ( перевір себе)


3. Динамічна пауза

4. Вправи 5 –8 на с. 108-109 підручника присвячені казці Лесі Ворониної «Слон на ім'я Ґудзик». 

Переглянь відео за казкою Лесі Ворониної 
«Слон на ім'я Ґудзик»

5. Письмово виконати вправу 8.
( перевір себе)


За бажанням дитини можна виконувати додаткові вправи.
_________________________________________________________________________________

06.04
читання 
Тема: Знову починається весна.
1. Відкрий підручник на сторінці 110.
    Прочитай про весну, будь вдумливим читачем!
    Переглянь відео


2. Прочитай пісню виразно!
3. Запам'ятай правильне наголошення слів

       ↓                           ↓                         ↓                         ↓                              ↓
Житечко, літечко, полечко, зіллячко, подвір'ячко

4. На сторінці 111, прочитай пісню " Вийди, вийди, сонечко", дай відповіді на питання.

5. Пригадай, що таке мирилки?
    Прочитай мирилки на сторінці 111.

6. Д/з вивчити пісню " Ой весна, весна..." с.110 

06.04. 
Українська мова
Тема: Пишу службові слова окремо від інших

1. Підготуй зошит, підручник
    Переглянь відео
    Відповідай на питання
  2. Відпочинь!!!


 3. Відкрий підручник стор.106-107 ознайомитись з правилом, впр.1 (опрацювати усно),
впр 3,5,8 (письмово в зошиті) перевір виконання по відео.


03.04
Читання
Перевір свої досягнення за темою "Шевченкове слово". Тестування ( на сторінці " тести перевірки")

03.04
Українська мова
Тема: Досліджую службові слова. Розпізнаю службові слова.

1. Сьогодні ми ознайомимось з таким поняттям як службові слова і допоможуть тобі в цьому героїня  уроку Мова.

2. Переглянувши урок відкрий підручник на с. 105, прочитай правило
3. Відпочинь!
4. Відкрий зошит. 
    Каліграфічна хвилинка . Пропиши букву З з
     В підручнику на с. 105 виконай письмово вправу 3, 
На с. 106 вправа 8 за текстом вправи 7. Виправ плутанку. Перебудуй виділені речення і запиши їх ( перші три рядки). Підкресли службові слова.
     
02.04
Читання
Тема: Краса природи і краса людини

1. Відгадай загадку 
За хатою у садочку, 
У зеленому віночку 
Та в червоних намистах 
Стала пава молода. 
І збігаються всі діти, 
Щоб на неї поглядіти. 
За намисто кожен смик – 
Та й укине на язик. 

2.Прочитати вірш Т.Г. Шевченка «Зацвіла в долині...»стор. 107 

3.Чимало віршів Т.Г.Шевченка покладено на музику. Цей вірш зазвучав як пісня у творі українського композитора Аркадія Філіпенка. Переглянь відео 


4.Дай відповіді на запитання стор 108. 
5. Прочитай вірш виразно своїм рідним


01.04

Українська мова
Діагностична робота. 
Тема: Числівник.

Переходь на сторінку " Тести перевірки" і проходь тестування.

Бажаю тобі успіху!!!!!

31.03

Читання

Тема: Образи української природи в поезії Т. Шевченка

1. Читаємо уривки з творів письменника С. 106 - 107
 2. Прослухайте уривок " Світає..." , вивчити напам'ять.

Для артистичних моїх учнів можна записати на відео читання уривка, та презентувати свою  ілюстрацію до твору,  фото робіт ( ілюстрацій) додавайте у коментарі на цій сторінці.



Українська мова

Тема: Поєдную числівники з іменниками

1. Переглянь відео
Виконуйте завдання усно




2. Відпочинь, потанцюй!



3. Виконай вправи в підручнику с.103 , вправа 1
                                                        с.104, вправа 5 ( за текстом вправи 4)


30.03
Читання
Тема : Шевченкове слово

1. Ознайомтеся з життям і творчістю письменника


Підручник с. 104 - 105 читати, дати відповіді на запитання до тексту


Українська мова

Утворюю числівники 

1. Пригадай, що називають числівники?
    На які питання відповідають?

2. Відкрийте підручник на сторінці 102.
     переглянь презентацію, виконуй завдання поступово і уважно. Перевіряй написане в зошиті з відео перевіркою.








Читання   20. 03

Читаємо твори В. Сухомлинського

На изображении может находиться: текстНа изображении может находиться: один или несколько человек и текст

Українська мова 

Добираю числівники
Робота в зошиті
1. Прописуємо рядок букву  Ж ж
Картинки по запросу "прописна буква ж"
Підручник с.100, вправа 2, 5 письмово в зошит
Виконуйте завдання поступово

Українська мова

Тема Розпізнаю слова- назви чисел



Повторюємо іменник, прикметник, дієслово

Виконуємо завдання згідно інструкцій в відео

Читання

с. 102 читати "Збори іграшок", усно виконуємо завдання до тексту.
с. 103 перевіряємо знання за розділом.


 




Немає коментарів:

Дописати коментар